L'alumnat del Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Cures d'Auxiliar d'Infermeria va fer una visita al Pius Hospital de Valls, referent del nostre institut pel que fa a la formació dels alumnes i la posterior inserció en el món laboral. La sortida va estar guiada dper la infermera referent en ferides complexes i responsable de formació de l’hospital Estrella Mesa. Els estudiants van tenir l'oportunitat de conèixer de primera mà les diferents unitats de l'hospital, i van veure de prop les dinàmiques de treball en equip i l'atenció directa a la persona.
Des de l'Institut volem agrair la col·laboració del Pius Hospital de Valls per fer possible la visita i per transmetre la seva passió i dedicació per la professió sanitària.